.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح اتوماسيون اداري در دهياریهای مازندران

مدير كل امور روستايي استان مازندران از اجراي طرح اتوماسيون اداري و IT در سطح دهياري‌هاي استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،معصوم معصومي امروز در دومين همايش دهياران استان مازندران گفت: اين برنامه در شش ماهه اول امسال در سطح 453 دهياري و بقيه نيز تا پايان امسال اجرا مي‌شود.
وي اظهار داشت: مرحله اول اين قانون شامل روستاهاي بالاي هزار نفر جمعيت مي‌شود.
معصومي تصريح كرد: تاكنون براي اين كار 219 ميليون تومان اعتبار اختصاص يافته است و در سال گذشته 6 ميليارد تومان اعتبار براي اجرا و در حال اجراي 3 هزارو 26 پروژه روستاها‌ي مازندران هزينه شده است.
وي با اشاره به اينكه حسابرسي دهياري‌ها در دستور كار اين اداره كل قرار دارد گفت: تاكنون 98 درصد دهياري‌ها حسابرسي شدند و 100 درصد اعتباراتي كه از محل تجميع عوارض براي اين منظور اختصاص يافت نيز در اختيار دهياري ها قرار گرفت.
معصومي با اشاره به اقدام درجه بندي دهياري‌ها از سال 84 تاكنون تصريح كرد: تاكنون كار درجه بندي 553 دهياري از مجموع 924 دهياري قابل درجه بندي به اتمام رسيد.
وي درباره روستاهاي بالاتر از هزار نفر جمعيت گفت: براي درجه بندي اين روستاها به صورت دهستاني عمل خواهيم كرد.
مدير كل فناوري اطلاعات استانداري مازندران نيز در اين همايش گفت: در سال گذشته پنج هزار قبوض آب، برق و تلفن به ارزش 900 ميليون تومان از طريق فناوري اطلاعات و رايانه پرداخت شده است.
يداله طهماسبي زيربناي اصلي توسعه را فناوري اطلاعات و ارتباطات برشمرد و افزود: دفتر خدمات رساني الكترونيكي در روستاها بدون اتصال به سيستم اتوماسيون توسعه نخواهد يافت.
وي در پايان از اتصال دهياري‌ها به IT از طريق سيستم VPN به دستگاه هاي اجرايي مازندران در آينده اي نزديك خبر داد و اظهار داشت: كميته تخصصي توسعه ICT روستايي براي يكپارچه سازي اتوماسيون دهياري ها تشكيل شده است.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.